مجوز کانون فرهنگی هنری" اربعین حسینی" در مرز بین المللی مهران صادر شد
مجوز کانون فرهنگي هنري" اربعين حسيني" در مرز بين المللي مهران صادر شد

مجوز کانون فرهنگی هنری" اربعین حسینی" در مرز بین المللی مهران صادر شد

در آستانه اربعين حسيني مجوز موکب کانون فرهنگي هنري "اربعين حسيني" مسجد ثامن الحجج واقع در پايانه مرزي مهران از سوي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور صادر شد.
شناسه خبر : 50883 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۴

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور با اعلام این خبر به روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، گفت:  مجوزکانون فرهنگی و هنری اربعین حسینی واقع در پایانه مرزی مهران و درآستانه اربعین حسینی  و خدمت رسانی به زائران ابا عبد الله الحسین (ع) از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور صادر گردید .


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، با بیان اینکه این کانون به زودی با حضور مدیران ستاد هماهنگی فرهنگی هنری مساجدکشور افتتاح خواهد شد افزود : در حال حاضر نیز خدمات مختلفی  از جمله نماز جماعت و پذیرایی از زائران ابا عبد الله الحسین (ع) در این کانون در حال انجام است .


وی ، در ادامه با اشاره به اینکه با افتتاح این کانون تعداد کانون های فرهنگی هنری شهرستان مهران به 19 باب کانون افزایش یافت، تصریح کرد: کلیه کانون های فرهنگی و هنری این شهرستان در خدمت رسانی به زائران ابا عبد الله الحسین (ع) در حال فعالیت هستند .


 حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، در پایان با اشاره به حضور میلیونی زائران هر ساله در ایام اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران خواستار توجه ویژه به کانون های فرهنگی و هنری این شهرستان در جهت اجرای برنامه های فرهنگی و خدمات رسانی به زائران شد .